آستمال

آستمال
آستمال زیبای نهان و بهشتی که بر روی زمین جا مانده است 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
چت باکس



















نظرات شما عزیزان:

محمد رضا شاه میرزایی
ساعت2:47---13 مهر 1394
خیلی عالیست دستت طلا

ابیضی
ساعت16:21---15 آبان 1393
تصاویر لذت بخشی بودند انشاءالله موفق باشید.
پاسخ:خواهش می کنم.این نظر لطف شماست.


رنجبری
ساعت20:34---16 تير 1393
سلام عزیزم، مطالب و تصاویرت مرا 20سال به عقب برگرداند و بوی زیبای روستا همراه با خاطرات تلخ و شیرین 2سال معلمی و جلوه های ویژه معصومیت شاگردان و صمیمیت اهالی را در من تداعی نمود بقول استاد شهریار:بیرسینما پرده سیدی گوءزومده گاه اوتوروب سیر ائده ره م اوءزومده. بهمه دوستان عزیز سلام برسانید.

پاسخ:سلام استاد... سپاس از لطف و توصیفات زیبای شما، بنده هم به نوبه ی خودم از طرف شاگردان شما دست بوس زحماتی که در راه علم وتربیت برای اهالی روستای آستمال متحمل شدید،هستم. بزرگواری شما رو به همه خواهم رساند.بسیار متشکرم از حضور گرمتان. امیدوارم ما رو از یاد نبرید و منتظر حضورتان خواهم نشست استاد رنجبر.


استمالی
ساعت10:45---5 اسفند 1392
ای بابا!!!!!!
چه روزهایی بود ساغول کیشی!


میرزا رحیم
ساعت1:24---9 بهمن 1392
عالی بود من مدتهاست زمستان استامال رو ندیده بودم ممنون
پاسخ بابک:این نظر لطف شماست... خوشحالم از اینکه توانستم با انجام وظیفه،ذره ای رضایت شما را جلب کنم. متشکرم


آرش حبیبی
ساعت17:42---15 دی 1392


دادا دمت گرم واقعا عکسای جالب و خوبی بودن، عجب برفی اومده امسال روستا، منم دلم روستا رو میخاد
پاسخ:ممنون آرش جان ... ما هم دلمون شما رو می خواد!


رویا
ساعت8:50---15 دی 1392
سلام وروز بخیر خدمت دوست خوبم
تصاویرت همونطور که گفتی بسیارزیباست ...از همه تصویر قشنگتر اون پیر مرد که روزگار پشتش را تا کرده بدنبال اون دو تا حیوان زبون بسته س
بسیار حس خوبی به من داد ...و همینطور اون مرغابی ها ی بلا که دنبال هم بیرون لانه شون هستند ووواونجا چه میکنند ؟؟ سرما نمیخورند؟
براش.ون مگه دون نمیریزند که بیرونند ؟
دنبال غذا ؟....
راستی اون اقاکه دستاشو باز کرده و اونطور خوش تیپ وسط قابی از برف ایستاده کیه اون عکس هم بسیار عالیه با پالتوی مشکی میون زمینه ی برفی سفید با دستان باز ....معلومه داره لذت میره از طبیعت .......دستت درد نکنه عالی بو د ....پرفکت و منحصر بفرد ...راستی من یه امتحان دادشتم ودادم تمومشد ترم جدیدمون شروع نشده هنوز.......چون استادمون خودش امتحان داره دانشگاه ترم جدید زبان فعلا شروع نمیشه ......فعلا خدا نگهدارتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 دی 1388برچسب:آستمال همانند تازه عروسی بود در جامه سفید!, ] [ 23:0 ] [ بابک رشتبریان آستمال ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام...ممنون كه به وبلاگ خودتون سر زدين!اميدوارم بتونم شمارو در شناخت بهتر روستاي زيباي آستمال ياري كنم.اگه مايل به ديدن زيباي هاي طبيعت ارسباران هستين.حتمآ به آستمال سر بزنين.و خواهشآ با نظرات سازنده خودتون در پیش برد بهتر وبلاگ یار و منبع انرژی بنده باشید. ((آی آستمال یادیمداسان))
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 120220
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 316
تعداد آنلاین : 1

*

کد نظر یادت نره

*((
))